Byten och returer

Retur- och återbetalningspolicy Retur

Viktig information:

 

14 dagars returrätt

(  Uteslutna underkläder kan av hygienskäl inte återlämnas.)

Få tillbaka dina pengar inom 10 arbetsdagar

Inga ompackningsavgifter

Kunden betalar returkostnaderna

 

Om du inte är nöjd med de varor du beställt har du möjlighet att returnera dem inom 14 dagar efter mottagandet.

 

Varorna måste uppfylla följande kriterier:

 

De är fortfarande i originalförpackningen

De visar inga tecken på felaktig hantering

Hygienprodukter är noggrant rengjorda

 

Som kund betalar du för returkostnaderna. Vi behandlar din retur inom 7 dagar och om vi accepterar returen, bekräftar vi detta inom samma period.

 

Vi förbehåller oss rätten att neka returnerade varor om vi misstänker att varorna har använts eller skadats utan vårt fel.

 

Hur kan jag returnera min beställning?

 

Om din beställning uppfyller ovanstående villkor måste du göra följande för att påbörja returprocessen:

 

Anmäl returen genom att skicka ett e-postmeddelande till oss på support@norrmode.se

Se till att din förfrågan innehåller följande information:

 

Beställningsnummer

Orsak till returförfrågan

Bild på produkten i händelse av skada/problem

Förnamn + efternamn

Adress

 

Vi kommer sedan att förse dig med returadressen för den aktuella leverantören.

 

Skicka aldrig en retur till avsändaren! Vi förser dig med rätt adress efter att du har kontaktat oss. Du, kunden, ansvarar för returkostnaderna.

 

Eftersom vi arbetar med ett helt automatiserat system behandlas beställningar så snart de görs.

 

Därför kan vi inte stoppa leveransprocessen tills varorna är levererade, och en återbetalning är inte möjlig förrän vi har mottagit varorna.

 

För att utöva din ångerrätt måste du meddela oss, NorrMode, genom en tydlig förklaring (t.ex. via e-post) om ditt beslut att häva detta avtal. Ångerrätten är slutförd när vi har mottagit varorna. Kostnaden för att skicka tillbaka varorna står köparen för.

Vårt mål och vårt löfte

På NorrMode handlar allt om en sak: att ge våra kunder en exceptionell shoppingupplevelse. Från det ögonblick du besöker vår webbplats till det ögonblick du bär ditt nya favoritplagg strävar vi efter excellens i allt vi gör. Vi lyssnar på din feedback och dina förslag, för att du ska vara nöjd är vårt främsta mål.