Byten och returer
Retur- och återbetalningspolicy Retur
Viktig information:
• 14 dagars returrätt
( Uteslutna underkläder kan av hygienskäl inte återlämnas.)
• Få tillbaka dina pengar inom 10 arbetsdagar
• Inga ompackningsavgifter
• Kunden betalar returkostnaderna
Om du inte är nöjd med de varor du beställt har du möjlighet att returnera dem inom 14 dagar efter mottagandet.
Varorna måste uppfylla följande kriterier:
• De är fortfarande i originalförpackningen
• De visar inga tecken på felaktig hantering
• Hygienprodukter är noggrant rengjorda
Som kund betalar du för returkostnaderna. Vi behandlar din retur inom 7 dagar och om vi accepterar returen, bekräftar vi detta inom samma period.
Vi förbehåller oss rätten att neka returnerade varor om vi misstänker att varorna har använts eller skadats utan vårt fel.
Hur kan jag returnera min beställning?
Om din beställning uppfyller ovanstående villkor måste du göra följande för att påbörja returprocessen:
Anmäl returen genom att skicka ett e-postmeddelande till oss på support@norrmode.se
Se till att din förfrågan innehåller följande information:
• Beställningsnummer
• Orsak till returförfrågan
• Bild på produkten i händelse av skada/problem
• Förnamn + efternamn
• Adress
Vi kommer sedan att förse dig med returadressen för den aktuella leverantören.
Skicka aldrig en retur till avsändaren! Vi förser dig med rätt adress efter att du har kontaktat oss. Du, kunden, ansvarar för returkostnaderna.
Eftersom vi arbetar med ett helt automatiserat system behandlas beställningar så snart de görs.
Därför kan vi inte stoppa leveransprocessen tills varorna är levererade, och en återbetalning är inte möjlig förrän vi har mottagit varorna.
För att utöva din ångerrätt måste du meddela oss, NorrMode, genom en tydlig förklaring (t.ex. via e-post) om ditt beslut att häva detta avtal. Ångerrätten är slutförd när vi har mottagit varorna. Kostnaden för att skicka tillbaka varorna står köparen för.